Kim jest dobry szef? Czy kierowanie i przewodzenie ludźmi oznacza to samo? Czy dobry znaczy lubiany? Czasem „wrogiem” szefa staje się brak wiedzy i umiejętności motywowania ludzi czy planowania pracy, a innym razem rutyna, która nie pozwala dostrzec konieczności zmian. Na szczęście szef – jak każdy inny – może się uczyć i rozwijać!

Dobry zespół to klucz do sukcesu niemal w każdej dziedzinie. Chociaż nie każdą pracę należy wykonywać zespołowo, to tam gdzie jest to tylko możliwe z pewnością warto. Praca zespołowa dzięki efektowi synergii przynosi zdecydowanie lepsze rezultaty niż suma pracy indywidualnych pracowników. Kiedy mamy do czynienia z zespołem, a kiedy tylko z grupą ludzi pracujących w jednym miejscu? Co czyni zespół skutecznym?

Sprawdź, czego potrzebujesz, aby zbudować efektywny i zgrany team!

Dobra atmosfera w pracy nie jest wynikiem szczęśliwego trafu, ale wytrwałej i mądrej pracy wszystkich członków grupy. Liczne badania poświęcone znaczeniu atmosfery w pracy potwierdzają – aż 85% pracowników uważa, że jest ona kluczowa dla ich efektywności oraz pozostaje głównym powodem odejść z pracy, gdy jest niedobra. Jak kształtować życzliwe relacje i napełniać wszystkich „pozytywną energią”?

Poznaj dobre praktyki i sprawdzone sposoby kształtowania dobrej atmosfery w pracy!

Wyniki są tym, za co zwykle rozlicza się menedżera, szefa zespołu czy działu, ale też…całą organizację. Czy można być dobrym szefem i nie osiągać dobrych wyników? Można…, tylko po co? W ocenie podwładnych skuteczność zespołu kierowanego przez szefa jest równie ważna, jak dobre relacje i kultura komunikacji. Osiąganie dobrych wyników daje zespołowi i szefowi poczucie własnej wartości i pozwala zapracować na szacunek w organizacji. Jak osiągać zadowalające wyniki pracy swojej i swojego zespołu?

Poznaj skuteczne narzędzia i osiągaj ponadprzeciętne rezultaty!

Z dobrą współpracą jest jak z dobrą atmosferą w pracy. Mimo że zależy od tysiąca czynników, mamy na nią decydujący wpływ. Zamiast narzekać na słabą współpracę, rozpoznajmy przeszkody i nauczmy się je usuwać. Zwykle to różne uprzedzenia, stereotypy czy zaburzenia komunikacji. Ale czasami największe z przeszkód … tkwią w nas samych!

Poznaj praktyczne sposoby kształtowania owocnej współpracy na naszych szkoleniach.

„Przywództwo zaczyna się od siebie, ale istnieje ono wyłącznie wobec i dla innych” – mawia Jacek Olkowski, co dobrze oddaje „ducha przywództwa”. Ale która z dróg prowadzi do efektywnego przywództwa, a nie jedynie manipulacji grupą ludzi? Jak odróżnić lidera charyzmatycznego od humanistycznego?

Weź udział w szkoleniach dotyczących przywództwa i wykształć w sobie skutecznego lidera.

Imię i nazwisko
Pole wymagane
Pole wymagane
Firma
Pole wymagane
Pole wymagane
Telefon
Pole wymagane
Pole wymagane
E-mail
Pole wymagane
Pole wymagane
Proszę o przesłanie oferty w zakresie następujących szkoleń
Zaznacz pola obok szkoleń, którymi jesteś zainteresowany
To pole jest wymagane!
To pole jest wymagane!
Dodatkowe informacje..
To pole jest wymagane!
To pole jest wymagane!
Pole wymagane
Pole wymagane
error: