![](https://dedalconsulting.pl/wp-content/uploads/2021/06/INFO4-34.png)
Kim jest dobry szef? Czy kierowanie i przewodzenie ludźmi oznacza to samo? Czy dobry znaczy lubiany? Czasem „wrogiem” szefa staje się brak wiedzy i umiejętności motywowania ludzi czy planowania pracy, a innym razem rutyna, która nie pozwala dostrzec konieczności zmian. Na szczęście szef – jak każdy inny – może się uczyć i rozwijać!
![](https://dedalconsulting.pl/wp-content/uploads/2021/06/INFO2-SZEF-09.png)
![](https://dedalconsulting.pl/wp-content/uploads/2021/06/P-SZEF-1.png)
Dobry zespół to klucz do sukcesu niemal w każdej dziedzinie. Chociaż nie każdą pracę należy wykonywać zespołowo, to tam gdzie jest to tylko możliwe z pewnością warto. Praca zespołowa dzięki efektowi synergii przynosi zdecydowanie lepsze rezultaty niż suma pracy indywidualnych pracowników. Kiedy mamy do czynienia z zespołem, a kiedy tylko z grupą ludzi pracujących w jednym miejscu? Co czyni zespół skutecznym?
Sprawdź, czego potrzebujesz, aby zbudować efektywny i zgrany team!
![](https://dedalconsulting.pl/wp-content/uploads/2021/06/SZEF-1.png)
![](https://dedalconsulting.pl/wp-content/uploads/2021/06/P-SZEF-2.png)
Dobra atmosfera w pracy nie jest wynikiem szczęśliwego trafu, ale wytrwałej i mądrej pracy wszystkich członków grupy. Liczne badania poświęcone znaczeniu atmosfery w pracy potwierdzają – aż 85% pracowników uważa, że jest ona kluczowa dla ich efektywności oraz pozostaje głównym powodem odejść z pracy, gdy jest niedobra. Jak kształtować życzliwe relacje i napełniać wszystkich „pozytywną energią”?
Poznaj dobre praktyki i sprawdzone sposoby kształtowania dobrej atmosfery w pracy!
![](https://dedalconsulting.pl/wp-content/uploads/2021/06/SZEF-2.png)
![](https://dedalconsulting.pl/wp-content/uploads/2021/06/P-SZEF-3.png)
Wyniki są tym, za co zwykle rozlicza się menedżera, szefa zespołu czy działu, ale też…całą organizację. Czy można być dobrym szefem i nie osiągać dobrych wyników? Można…, tylko po co? W ocenie podwładnych skuteczność zespołu kierowanego przez szefa jest równie ważna, jak dobre relacje i kultura komunikacji. Osiąganie dobrych wyników daje zespołowi i szefowi poczucie własnej wartości i pozwala zapracować na szacunek w organizacji. Jak osiągać zadowalające wyniki pracy swojej i swojego zespołu?
Poznaj skuteczne narzędzia i osiągaj ponadprzeciętne rezultaty!
![](https://dedalconsulting.pl/wp-content/uploads/2021/06/SZEF-3.png)
![](https://dedalconsulting.pl/wp-content/uploads/2021/06/P-SZEF-4.png)
Z dobrą współpracą jest jak z dobrą atmosferą w pracy. Mimo że zależy od tysiąca czynników, mamy na nią decydujący wpływ. Zamiast narzekać na słabą współpracę, rozpoznajmy przeszkody i nauczmy się je usuwać. Zwykle to różne uprzedzenia, stereotypy czy zaburzenia komunikacji. Ale czasami największe z przeszkód … tkwią w nas samych!
Poznaj praktyczne sposoby kształtowania owocnej współpracy na naszych szkoleniach.
![](https://dedalconsulting.pl/wp-content/uploads/2021/06/SZEF-4.png)
![](https://dedalconsulting.pl/wp-content/uploads/2021/06/P-SZEF-5.png)
„Przywództwo zaczyna się od siebie, ale istnieje ono wyłącznie wobec i dla innych” – mawia Jacek Olkowski, co dobrze oddaje „ducha przywództwa”. Ale która z dróg prowadzi do efektywnego przywództwa, a nie jedynie manipulacji grupą ludzi? Jak odróżnić lidera charyzmatycznego od humanistycznego?
Weź udział w szkoleniach dotyczących przywództwa i wykształć w sobie skutecznego lidera.
![](https://dedalconsulting.pl/wp-content/uploads/2021/06/SZEF-5.png)
![](https://dedalconsulting.pl/wp-content/uploads/2021/04/ZapytajO-66.png)