Sprzedaż to święty Graal każdego biznesu. Bez dobrej sprzedaży nie ma dobrej firmy! Jednak sprzedaż to nie tylko umiejętności handlowców czy dobry marketing, ale również dobry produkt/usługa, dobra komunikacja zarówno z klientem, jak i z resztą organizacji.

Analogia do struktur i metod wojskowych jest nieprzypadkowa, ponieważ na konkurencyjnym rynku sprzedaż zwykle jest walką.

Dziś siłą sprzedażową jest przed wszystkim planowanie, logistyka i sprawność organizacyjna działania. Pamiętajmy jednak, że na końcu procesu sprzedaży zawsze stoi człowiek. Dlatego w sprzedaży, także tej traktowanej jak walka, najważniejsza jest relacja między ludźmi i wzajemne zaufanie. Walczymy z konkurencją, a naszym sojusznikiem jest klient.

Aby stworzyć dobrą strategię trzeba znać i potrzeby klientów, i działania konkurencji. Skuteczna strategia to efekt dogłębnej analizy rynku i własnych mocnych oraz słabych stron, a także jasny komunikat dla Sales Force! Jednak rynek zazwyczaj nie jest spokojną sadzawką, tylko wzburzonym morzem – dlatego tak ważna jest elastyczność strategii i jej podatność na zmiany. Dobra strategia stanowi fundament sprzedaży. Jeśli chcesz działać efektywnie, weź udział w naszym szkoleniu.

Stara zasada armii mówi, że im więcej potu na poligonie, tym mniej krwi w boju. Dobre szkolenie sprzedażowe to ciężki „bój”, pełen zasadzek wrogiej konkurencji, wystawiania się na ostrzał zastrzeżeń klientów i wytrwałego marszu w deszczu niedoskonałości własnej oferty oraz mgle niejasnych celów. A jednak odpowiednio przygotowany i zahartowany oddział pokona każdą przeszkodę i wszelkie trudności. Sprzedaż to zawsze praca zespołowa, która zaczyna się długo przed spotkaniem z klientem. Na poligonie.

Trudno przeprowadzić skuteczny atak, gdy nie są znane koordynaty celu. Gdzie i jak strzelać? W jakim kierunku prowadzić główne, a gdzie pomocnicze natarcie? Jak skutecznie poderwać ludzi do boju? To, czy wygramy, zależy od wielu czynników – na pewno od jasnego i precyzyjnego celu, ale też odwagi, determinacji, zaangażowania, poświęcenia oraz inicjatywy Sales Force. Wygrywa ten, kogo na to stać. Jeśli chcesz wygrywać w sprzedaży, zdobądź i rozwijaj potrzebne umiejętności razem z nami.

Sprzedaż to nie tylko atak, ale również obrona uzyskanych już pozycji, zdobytych klientów, dostarczonych produktów czy wypracowanych rozwiązań, a także obrona dobrego imienia i wizerunku firmy i wreszcie zaufania klientów. Bo raz zdobyte, nie jest dane na zawsze. Dlatego strategia i taktyka obrony jest tak samo ważna jak ataku. Wymaga jednak zupełnie innych umiejętności i zachowań. Naucz się bronić zdobytego terenu, a nigdy nie przegrasz bitwy!

Walkę prowadzimy dla zdobycia łupów. Te łupy to czasem teren, czyli udziały w rynku, skarby, czyli zyski i obroty, innym razem sojusze i branki pod postacią klientów lub wartości – wizerunek firmy, prestiż, misja. Upewnij się, o co walczysz, i że łupy które chcesz zdobyć, są ważne dla całej Sales Force i całej organizacji. Zwycięstwo należy do wszystkich, dlatego nie zapomnij podzielić się łupami z tymi, którzy walczyli razem z tobą! Poznaj wszystkie łupy, jakie możesz zdobyć i naucz się mądrze je wykorzystywać w budowaniu siły swojej firmy.

Imię i nazwisko
Pole wymagane
Pole wymagane
Firma
Pole wymagane
Pole wymagane
Telefon
Pole wymagane
Pole wymagane
E-mail
Pole wymagane
Pole wymagane
Proszę o przesłanie oferty w zakresie następujących szkoleń
Zaznacz pola obok szkoleń, którymi jesteś zainteresowany
To pole jest wymagane!
To pole jest wymagane!
Dodatkowe informacje..
To pole jest wymagane!
To pole jest wymagane!
Pole wymagane
Pole wymagane
error: