Skuteczny menadżer musi łączyć w sobie kompetencje stratega, przywódcy i wizjonera, a jednocześnie nigdy nie powinien tracić z oczu swoich pracowników – ich indywidualnych potrzeb i unikatowych talentów. Na naszym szkoleniu pracujemy nad wachlarzem menadżerskich umiejętności, wśród których każda jest równie istotna i dopiero wszystkie razem tworzą fundament skutecznego zarządzania.
„Mam PLAN” mawiał pewien filmowy włamywacz stojący na czele „Gangu Olsena”… Zabawny bohater i jego gang mieli poza zwykle „perfekcyjnym” planem także poważną przewagę nad wieloma menadżerami, którzy…planów nie mają, albo „mają je w głowie, czyli nigdzie” jak żartobliwie podkreślał nieraz Piotr Bałtroczyk. Niewątpliwie od jakości menadżerskiego planu zależą jego przyszłe sukcesy.
Naucz się skutecznego i mądrego planowania i osiągaj założone cele.
Żeby zorganizować pracę innym, najpierw trzeba ją zorganizować sobie. Dopiero potem należy wziąć pod uwagę: czas, środki, materiały i ludzi – pamiętając, że ludzie nie są narzędziem wykonywania pracy, ale podmiotem – warto więc wykorzystać ich indywidualne predyspozycje! Sekretem dobrej organizacji jest nie tylko odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu, ale również efektywne dysponowanie pozostałymi zasobami. Pomagają w tym rozmaite narzędzia, które poznasz dzięki nam.
Nadzór mylnie kojarzony z nieustanną kontrolą to sztuka bycia blisko, nie po to, żeby pilnować, czy ludzie dobrze pracują, ale po to, aby móc doskonalić procesy, służyć radą, dawać informację zwrotną i motywować do osiągania lepszych wyników. Kontrola TAK, ale ważne, by dobrze rozumieć, CO ZROBIĆ z wynikami i czemu to służy. Poznaj narzędzia i metody nowoczesnego nadzoru.
Poza motywacją finansową, każdy z nas ma własną motywację wewnętrzną, która sprawia, że codziennie wykonujemy zawodowe obowiązki. Żeby poznać tę drugą, trzeba poznać człowieka. Karty benefit dla wszystkich, impreza integracyjna na sto osób – to wszystko już było. Skuteczny menadżer potrafi też indywidualnie wzmocnić motywację swojego pracownika, wiedząc, co dla niego jest ważne i co go najbardziej dopinguje do rozwoju. Jak budować etos pracy, uwzględniając każdego – tego nauczysz się na naszym szkoleniu.
Wizja nadaje sens nie tylko realizowanym strategiom i celom, ale także samemu istnieniu organizacji. Wizja jednoczy ludzi – zarówno pracowników, jak i klientów oraz kontrahentów. Rozumiejąc sposób działania firmy i jej cele strategiczne, łatwiej w niej pracować i łatwiej z nią współpracować. To także kwestia bezpieczeństwa samej organizacji – spójna i angażująca wizja integruje załogę i pomaga przetrwać wiele kryzysów.
Podpowiemy Ci, jak stworzyć wizję zgodną z Twoim wartościami i wdrożyć ją w życie Twojej firmy.